... فِتیَه

إِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى

... فِتیَه

إِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى

وَبَذَلَ مُهْجَتَهُ فیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبادَکَ مِنَ الْجَهالَةِ

الهم الرزقنی شفاعه الحسین یوم الورود

ماه رم از آن ...

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

چندسالیست در این گرما , ماه رمضان از لحاظ جسمی به سختی طی می شود و هر سال هم بعد از ماه رمضان تا چند وقت درگیر مشکلات پیش آمده از ماه رمضان هستم ولی خدا را شکر می کنم که باز هم من را به میهمانی فراخواند و سر سفره او نشستم هر چند از در که وارد می شدم دلواپس این بودم که نکند من را ببیند و گذشته تیره و تارم برای لحظاتی مرور شود که اگر این می شد من در همان دم جان می دادم ولی چه خوب برنامه ریزی شده بود اصلا جوری برخورد شد که گویی سابقه آشنایی ما به همان سحر اول می رسد و گذشته ای در کار نبوده اصلا ... کریمانه طی شد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
على آقایى جشفقانى

نظرات  (۱)

از ارحم الراحمین جز این انتظار نیست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی